چطور بهترین شیر توالت را انتخاب کنیم؟

چطور بهترین شیر توالت را انتخاب کنیم؟

چطور بهترین شیر توالت را انتخاب کنیم؟ ، شاید شیر توالت (شیر دستشویی) به اندازه سایر شیرآلات در معرض دید نباشد، اما در زیبایی و دکوراسیون حمام و دستشویی و ایجاد فضای مورد نظر بسیار تأثیر گذار است. معمولاً تهیه شیر دستشویی بیشتر با در نظر گرفتن ظاهر شیر توالت توکار یا روکار و قیمت آن انجام می گیرد و موارد مهمی مانند گارانتی شیرآلات بررسی نمی شود. این در حالی است که بهترین شیرآلات توالت علاوه بر کیفیت بالا و قیمت مناسب، دارای ضمانت و خدمات پس از فروش نیز هستند. باید این نکته را در نظر گرفت که یک شیر توالت ارزان لزوماً بهترین انتخاب برای کاربران نیست، چرا که هزینه تعویض و یا تعمیر آن در بلند مدت ممکن است ، بیشتر از هزینه خرید شیرآلات با کیفیت در همان ابتدای کار باشد. ( چطور بهترین شیر توالت را انتخاب کنیم؟ )

شیر آفتابه بامبو طلایی مات

در این راهنمای جامع انتخاب شیر توالت، مهم ترین نکاتی که در زمان خرید شیر توالت باید مورد توجه قرار گیرند، بررسی می شوند.

چطور بهترین شیر توالت را انتخاب کنیم؟

شیر توالت اهرمی یا کلاسیک

اولین قدم در زمان خرید شیرآلات، تصمیم گیری در مورد اهرمی و یا کلاسیک بودن آنهاست. همانطور که در مقاله قیمت شیرآلات اهرمی، برتری شیرآلات اهرمی نسبت به شیرآلات کلاسیک مورد بررسی قرار گرفته است، بهتر است شیرآلات توالت نیز از نوع اهرمی خریداری شوند. بطور خلاصه نیاز به تعویض کارتریج شیر اهرمی نسبت به شیرآلات کلاسیک کمتر پیش می‌آید،کار با شیرآلات بهداشتی اهرمی راحت‌تر است و تنوع قیمت و رنگ این نوع شیرآلات بیشتر است. کاربرانی که به دنبال خرید شیر دستشویی ارزان هستند انتخاب های بیشتری پیش روی خود دارند و می توانند انواع قیمت شیر دستشویی را پیش از خرید مقایسه نمایند. بر خلاف آنچه که در خرید شیر ظرفشویی و خرید شیر روشویی اهمیت دارد، تعداد سوراخ های مورد نیاز برای نصب شیر توالت (چه اهرمی و چه کلاسیک) دو عدد و با فاصله استاندارد است.

قیمت شیر دستشویی

قیمت شیر توالت نباید تنها عامل مورد توجه در خرید شیر توالت باشد، بلکه باید در کنار عوامل مانند با کیفیت بودن شیر توالت و استاندارد بودن آن در نظر گرفته شود. شیرآلات توالت استاندارد، دارای گارانتی معتبر هستند چرا که تولید کنندگان به کیفیت آنها اطمینان دارند.

چطور بهترین شیر توالت را انتخاب کنیم؟

قیمت شیر دستشویی ارزان

شیرآلات دستشویی طرح ها و مدل های مختلفی دارند که مقدار مواد اولیه مورد استفاده در آنها و قیمت آنها با یکدیگر متفاوت است. تفاوت قیمت شیرآلات ارزان زرشام نیز به دلیل تفاوت وزن و تفاوت در پیچیدگی فرایند تولید شیرآلات اهرمی توالت است. ماده اولیه شیرآلات بهداشتی زرشام ، آلیاژ شمش برنج استاندارد است که برای تولید تمام محصولات از شیرآلات اهرمی ارزان تا شیرآلات اهرمی لوکس مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین، مراحل کنترل کیفیت تمام شیرآلات زرشام نیز یکسان است و از نظر کیفیت تفاوتی بین شیر توالت ارزان قیمت و شیر توالت لوکس زرشام وجود ندارد.

قیمت شیر توالت معمولی (متوسط)

قیمت شیرآلات دستشویی زرشام رنج قیمتی متوسط را نیز شامل می شود. بعضی محصولات این گروه مانند شیر توالت صدف و شیر توالت مرجان علی رغم قیمت اقتصادی خود از محصولات انحصاری و ثبت شده شیرآلات زرشام هستند. وزن شیرآلات توالت متوسط نیز تقریباً میان دو گروه شیر دستشویی ارزان قیمت و شیر دستشویی لوکس قرار دارد.

چطور بهترین شیر توالت را انتخاب کنیم؟

قیمت شیر دستشویی لوکس

قیمت شیرآلات دستشویی لوکس زرشام، به دلیل طرح خاص تر و وزن بیشتر، بالاتر است و بسیاری از شیرآلات لوکس زرشام از طرح های برتر مسابقه طراحی صنعتی ایران (آیدیران) و دارای خصوصیات منحصربه فرد هستند. تولید شیرآلات دستشویی لوکس مانند شیر دستشویی کتیبه، ونیز و یا سورنا نیز پیچیدگی های بیشتری دارد. . جهت مقایسه انواع شیر توالت، می توانید از امکان مقایسه مدل های شیرآلات توالت در فروشگاه اینترنتی شیرآلات زرشام استفاده کنید.

چطور بهترین شیر توالت را انتخاب کنیم؟

شیر توالت رنگی

در رنگ شیر توالت در فضا سازی و بٌعد بخشیدن به محیط تاثیر بسیاری دارد. یکی از ترندهای روز استفاده از آبکاری های آنتیک مانند مسی و سفید بر روی شیرآلات توالت مدرن است. باید در نظر داشت بعضی از انواع آبکاری شیرآلات مانند کروم، استیل یا سفید و طلایی با تمام رنگ ها جور هستند و در انواع دکوراسیون ها قابل استفاده هستند. برای خرید شیر توالت می توان انواع شیر توالت را در رنگ های متنوع مقایسه و مناسب ترین آن ها را انتخاب کرد.

چطور بهترین شیر توالت را انتخاب کنیم؟

با توجه به نکات این راهنمای جامع خرید شیر توالت، می توانید در زمان خرید شیرآلات، بهترین شیر دستشویی را انتخاب کنید. شیر توالت اهرمی ارزان لزوماً در بلند مدت در هزینه های شما صرفه جویی نخواهد کرد مگر اینکه دارای گارانتی معتبر باشد.

ارسال دیدگاه