چطور بهترین شیر حمام را انتخاب کنیم؟

چطور بهترین شیر حمام را انتخاب کنیم؟

چطور بهترین شیر حمام را انتخاب کنیم؟ شیر حمام یا دوش از مهمترین تجهیزات این اتاق کوچک امّا مهم در خانه است. بعضی تخمین ها نشان داده اند که یک فرد به طور متوسط 6 ماه از زندگی خود را در حمام می گذراند. البته چون همه این زمان یک جا صرف نمی شود، به چشم نمی آید و به نظر اهمیت زیادی ندارد. بعلاوه روتین بهداشتی و آرایشی خانم ها ممکن است باعث شود آنها زمان طولانی تری را در حمام بگذرانند. بنابراین انتخاب بهترین شیر حمام به عنوان یکی از پرکاربردترین لوازم، از میان شیرآلات دوش اهمیت دارد. در هنگام انتخاب شیر حمام، می توان شیر حمام ارزان تا شیر حمام لوکس را در نظر گرفت و با مطالعه نکات این راهنمای جامع خرید شیر حمام (شیر مخلوط دوش)، بهترین شیر دوش را انتخاب کرد. یک شیر حمام ارزان قیمت نیز می تواند انتخاب مناسبی باشد به شرطی که استاندارد باشد، دارای گارانتی معتبر باشد و…

شیر ونیز طلایی زرشام

شیر مخلوط دوش (شیر حمام اهرمی)

چه کسی قرار است از شیر دوش حمام استفاده کند؟ اگر کاربران آن کودکان و یا افراد سالخورده هستند، قابلیت تنظیم راحت دما و فشار آب اهمیت زیادی دارد. کار با شیر حمام اهرمی آسان تر است و شیرآلات کارتریجی از نظر فنی کیفیت بالاتری دارند. کارتریج سرامیکی شامل دو دیسک سرامیکی کاملاً پولیش شده هستند که در بر روی هم می لغزند. لغزش این دو سطح در شیرآلات اهرمی بر روی هم جریان آن را با باز و بسته کردن مسیر آب کنترل می کند. شیرآلات دوش اهرمی دوام بیشتری دارند و احتمال چکه آب را نیز کاهش می دهند.

چطور بهترین شیر حمام را انتخاب کنیم؟

قیمت شیر حمام

قیمت شیرآلات مورد نظر شما تابعی است از بودجه ای که در نظر گرفته اید. موارد بسیاری مانند وزن شیرآلات، پیچیدگی فرایند تولید و البته گارانتی معتبر قیمت شیرآلات دوش را تعیین می کنند. معمولاً شیرآلات لوکس وزن بالاتر و طراحی خاص تری دارند و گران تر هستند؛ البته این به این معنا نیست که یک شیر حمام ارزان قیمت لزوماً کیفیت پایینی دارد. نکته ای که اهمیت دارد.

قیمت شیر حمام ارزان (شیر مخلوط دوش ارزان)

یک شیر ارزان حمام هم می تواند جذاب و باکیفیت باشد! برندهای معتبر مدل های متفاوتی از شیرآلات ارزان باکیفیت و استاندارد را در سبد محصولات خود دارند. زمان انتخاب شیر حمام ارزان می توانید با بررسی طراحی منحصر به فرد و گارانتی معتبر، بهترین شیر حمام را انتخاب کنید. ممکن است قیمت شیر حمام ارزان این حس را منتقل کند که شیر دوش مورد نظر کیفیت بالایی ندارد؛ این حس در حالتی که شیرآلات دوش ارزان را بدون گارانتی خریداری نمایید، احتمالاً به یقین تبدیل می شود.

چطور بهترین شیر حمام را انتخاب کنیم؟

نکته مهم دیگر این است که قیمت ارزان شیرآلات حمام علاوه بر وزن آن ها به سادگی نسبی فرآیند تولید آنها نیز مربوط می شود. مواد اولیه تمام شیرآلات دوش اقتصادی زرشام آلیاژ شمش برنج کم سرب است و تمامی محصولات پروسه کنترل کیفیتی یکسان دارند.

چطور بهترین شیر حمام را انتخاب کنیم؟

شیر حمام لوکس زرشام وزن بالایی دارد؛ اما در عین حال پرظرافت است. شیرآلات دوش لوکس معمولاً مراحل تولید پیچیده تری را پشت سر می گذارند و به دلیل ابعاد و نوع طراحی، ارگونومی بهتری دارند. فروشگاه اینترنتی شیرآلات زرشام امکان مقایسه مشخصات فنی مدل های شیر دوش اهرمی را جهت انتخاب راحت تر فراهم آورده است.

قیمت شیر حمام معمولی (متوسط)

گروه شیرآلات حمام با قیمت متوسط علاوه بر طرح های معمول، طرح هایی خاص و انحصاری را نیز شامل می شود. منظور از شیر اهرمی دوش معمولی، شیرآلات دوشی است که دارای وزن و قیمت متوسط هستند. اگر به دنبال خرید شیرآلات اهرمی با قیمت متوسط اما ظاهری خاص تر هستید، می توانید شیرآلات حمام آرچر و کهربا را در بخش محصولات (شیر دوش) مشاهده نمایید.

چطور بهترین شیر حمام را انتخاب کنیم؟

گارانتی معتبر شیرآلات حمام

معمولاً بخشی از ارزان تر بودن برخی شیرآلات دوش اهرمی به نداشتن گارانتی و خدمات پس از فروش برمی گردد. ممکن است در نگاه اول، یک شیر حمام ارزان حتی بدون گارانتی نیز انتخاب جذابی به نظر بیاید. اما مشکل زمانی خود را نشان می دهد که پس از مدت کوتاهی، شیر مخلوط دوش ارزان مذکور دچار مشکل می شود و شما جز پرداختن هزینه تعمیر و یا تهیه مجدد شیرآلات حمام چاره دیگری ندارید. گارانتی معتبر شیر حمام، خیال شما را از دردسرهای بعدی راحت می کند.

ابعاد شیر مخلوط دوش

اگر حمام شما فضای جمع و جوری دارد، یک شیر حمام با ابعاد بزرگ چه از نظر زیبایی شناسی و چه از نظر عملی مناسب نیست. با بیش از حد بزرگ بودن شیرآلات دوش به نسبت حمام، فضایی که احتمالا می توانید از آن مفیدتر استفاده کنید را از دست داده اید. همچنین، انتخاب شیرآلات حمامی بیش از اندازه کوچک برای فضایی بزرگ نیز به دلیل رعایت نکردن تناسب، دکوراسیون جذایی را ایجاد نخواهد کرد.

چطور بهترین شیر حمام را انتخاب کنیم؟

انتخاب شیر حمام اهرمی همانقدر که اهمیت دارد، می تواند گیج کننده نیز باشد. این راهنمای خرید شیرآلات حمام جامع می تواند شما را در انتخاب بهترین شیر حمام مطمئن سازد. شیرآلات دوش ارزان قیمت نیز می توانند مانند شیرآلات حمام لوکس، با کیفیت و خاص باشند. برای شروع بودجه خود را مشخص کنید، مدل های متنوع و رنگ های مختلف شیرآلات دوش را بررسی کنید و از گارانتی آنها مطمئن شوید. در نهایت شیر مخلوط دوش مورد پسند خود را از میان لیست نهایی انتخاب کنید.

ارسال دیدگاه